.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولویت پلیس برخورد با ناهنجاری های اخلاقی و حفظ امنیت گردشگران
برقراری نظم و امنيت عمومی و برخورد با ناهنجاری هايی اجتماعی و اخلاقی مهمترين اولويت های پليس در طرح تامين امنيت مسافران و گردشگران تابستانی در استان است.

به گزارش شمال نیوز ، فرمانده انتظامی مازندران در حاشيه بازديد هوايی از سواحل دريا در شهرستان نوشهر ، برخورد با بدحجابی، مزاحمت ها، سگ گردانی و ناهنجاری های اخلاقی را از جمله ماموريت پليس در سواحل دريا برشمرد و گفت: توجه به حقوق شرعی و قانونی مردم و رعايت آن توسط گردشگران و مسافران تابستانی از مهمترين خواسته های نيروی انتظامی است.

سردار سيد محمود مير فيضی با بیان اينکه 102 طرح سالم سازی دريا در 66 نقطه از سواحل دريای مازندران راه اندازی شده است، افزود: 169 نقطه ممنوعه شنا و 320 نقطه حادثه خيز و آسيب پذير در سواحل دريا شناسایی شده است.

وی به شهروندان و مسافران توصيه کرد ضمن توجه به توصيه ها و هشدارهای پليس و ناجيان غريق، برای پيشگيری از حوادث احتمالی و اينکه سفری خوشايند را برای خود رقم بزنند، از شنا در مناطق ممنوعه خودداری کنند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: نيروی انتظامی در اجرايی طرح های تابستانی در طرح های سالم سازی دريا بسته های آموزشی و هشداری را در قالب بروشور ، تراکت بین مسافران توزیع کرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.048 seconds.